Com’è che in Cina con 13 mila casi di Covid c’è ‘u burdellu e in Italia con 70 mila casi sunnu tutti tranquilli?

3 aprile 2022
  • Come mai è finita in un batter d’occhio la frenesia italiana di vaccinare tutti contro il Covid con i casi in aumento? 
  • Aumentano i contagi e possiamo togliere le mascherine? 

Come mai è finita in un batter d’occhio la frenesia italiana di vaccinare tutti contro il Covid con i casi in aumento? 

da ‘U Zu Totò
riceviamo e pubblichiamo

Picciutti, c’am’a diri? ‘Nna Cina – u putiti leggiri su guugul – ‘u 2 Aprili ci sunnu a picca 21 mila cuntagi: e c’è ‘u burdellu armatu! Chiurino di ca, chiurinu di ‘ddà. Insumma, ‘u lucdaun. Poi andiamo a guardare meglio: c’è un articolo di sky tv 24. Chi dicinu chisti? “Ieri sono stati registrati oltre 13.140 casi di Covid in Cina, la cifra più alta dal picco della prima ondata più di due anni fa. In Italia il tasso di positività sale al 14,8%; aumentano anche i ricoveri in terapia intensiva”. E in Italia i nummari ru ‘u Coviddi chi dicinu? Amunì, viremu chi ‘nni cunta guugul: eccu, ‘nni rici che in Italia ci sunnu oltre 71 mila contagi. Minchia, papà! Ora, pi capiri: com’è che in Cina, con un miliardo e 300 milioni e passa di abitanti c’è ‘u burdellu per poco più di 13 mila contagi e in Italia, con oltre 70 mila casi e 129 decessi, su una popolazione di quasi 60 milioni di abitanti, sinni stannu futtennu? Chi fini ficiru tutti chiddi c’avianu a fari ‘a gnizioni d’u vaccinu anti-Coviddi a tutti? Unni sinni  eru tutti ‘st’azzicca sirigni? A ‘mmirgenza coviddi finiu? Ma comu funziona ‘sta pandimia? Anticchia amu a esseri tutti preoccupati e anticchia ni ‘nnamu a futturi? Allura avia ragiuni i prufissuri Andrea Crisanti quannu rissi che i decessi per Covid in Italia sono in maggioranza vaccinati! Leggiemu zoccu rissi ‘u prufissuri Crisanti ‘nna i primi iorna di Fibbraiu: “I 437 morti di ieri ci ricordano una cosa, ovvero che sono per la maggior parte persone vaccinate. Perché le persone che muoiono in terapia intensiva non vaccinate saranno 20 o 30 al giorno. E questo si è visto anche dai dati che ha mostrato l’ISS pochi giorni fa”.

Aumentano i contagi e possiamo togliere le mascherine? 

Picciuotti, però accussì un po’ iessiri. Cà n’amu a mettiri d’accordu: si po’ sapiri picchì azzicca siringhi e vaccini anti-Coviddì un si virinu chiù? Certu, qualche spiegazione ce la dovrebbero dare. Anche per capire comu schifiu è ‘sta storia. Prima ‘nnaviamu a stari tutti rintra, tutti vaccinati sennò mancu a travaggiari ti facianu iri. Ora li casi aumentanu, ma pumeu stari tutti fora. Rissiri ca ‘nnaviamu a fari a quarta dosi doppu ‘u buuster, ora un si capisci chiù ‘nnenti. Ricinu chi a quarta dose si l’hanno a fari chiddi muru cu ‘u muru cu ‘u sputali e l’autri no. Ora ricinu ca ‘nni putemu livari ‘i maschirni. Anzi, c’è cu rci ca ‘nni putemu livari ‘i maschirini, autri dicino no, livativilli si pigghati aria, ma si vi iti a ‘nchiuriri tinitivilli. Però accussì un si capisci chiù ‘nnienti. E’ un casino. E i vaccini anti-Covid? Un sinni arra chiù. E chiiddi ca ci ficiru ‘u vaccnu e ghittatu ‘i ficati? E chiddi ca snni eru all’autru munnu? Un cifu nienti, pigghiaumuni ‘u café?  

AVVISO AI NOSTRI LETTORI

Se ti è piaciuto questo articolo e ritieni il sito d'informazione InuoviVespri.it interessante, se vuoi puoi anche sostenerlo con una donazione. I InuoviVespri.it è un sito d'informazione indipendente che risponde soltato ai giornalisti che lo gestiscono. La nostra unica forza sta nei lettori che ci seguono e, possibilmente, che ci sostengono con il loro libero contributo.
-La redazione
Effettua una donazione con paypal


Commenti